twitter rss

Mesyuarat UMNO Bahagian Batu Gajah yg dirasmikan oleh Dato’ Seri Ali Rustam

IMG_3574 IMG_3577 IMG_3578 IMG_3614 IMG_3641  IMG_3658 IMG_3668

IMG_3650

Alhamdulillah, rezeki yang ada jangan ditolak. Kami diberi tugas untuk menyambut tetamu VIP yang datang dari jauh ke tempat kami. Menyambut tetamu VIP iaitu Dato’ Seri Ali Rustam yang akan merasmikan Mesyuarat UMNO Bahagian Batu Gajah.

 

Terima kasih kepada abg uni kerana sentiasa mempercayai kami dalam menjalankan tugas-tugas yang diberi. Setelah tiba nya tetamu VIP, terus kami sambut dengan alunan gendang dan serunai. Seperti kebiasaan silat seni dan tempur akan menyusuli dari belakang. Seperti yang termaktub dalam kontrak seumur hidup saudara Leman memang tidak mengecewakan. Seni, lenggok gaya dan tari memukau sekalian tetamu. Tidak lupa kepada Muin dan Husni, pasangan tempur yang memang tidak boleh dipisahkan, sudah macam belangkas orang kata. Tumbuk, elak, tepis dan tendang mereka memang mantap, “ Warisan Mahaguru” kata kan. Alhamdulillah setelah selesai tetamu VIP terus ke acara yang lain dan kami terus bersiap sedia untuk bergendang pada acara perasmian nanti.

 

Pukul 6.00 petang semua selesai, alhamdulillah. Satu lagi tugas kami berjaya selesai kan. Terima Kasih rakan-rakan kerana sentiasa memberi komitmen yang tidak berbelah bagi.

 

 

Post a Comment

Borang

Pendaftaran Ahli

Nama *
Alamat *
Street Address *
Address Line 2
City *
State / Province / Region *
Postal / Zip Code *
Country *
Email
Nombor Tel *

###
-
###
-
####
Keahlian *
Komen atau Pertanyaan
Semua yang diberi diatas adalah yang benar *
 Ya, Benar 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse
Semua tulisan dan gambar di dalam blog ini adalah hak milik sepenuh nya Persatuan Seni Silat Serimau Hitam Perak Cawangan Batu Gajah, jika ingin menerbitkan atau mengambil apa-apa artikel atau tulisan hendak lah melalui Admin. Terima Kasih

Hubungi

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan:

Admin Serimau Hitam K-GAR
email: anakrimau.kgar@gmail.com
no tel: 017-5686687

Saiful
no tel: 013-5992595

Sham
no tel: 013-4658972