twitter rss

Iftar Majlis Berbuka Puasa di Hotel Syuen, Ipoh

IMG_6408

 

21 Ogos 2011, Alhamdulillah kami dapat berkumpul bersama-sama yang lain mengadakan Majlis Berbuka Puasa di Hotel Syuen. Berkumpul di rumah sifu dalam pukul 6.15ptg dan bergerak kira-kira 6.30ptg. Masing-masing berbaju koporat, berkemeja menunjukkan anak rimau yang ada sentiasa menjaga adab dan tertib bila menghadiri majlis walaupun majlis ini dikalangan kami tetapi kami tetap mengunakan protokol majlis rasmi bagi mendidik dan membiasakan bila nanti ada jemputan dimajlis majlis besar yang mempunyai protokol yang ketat.

 

Tiba di hotel rupanya bukan kami sahaja yang berbuka di sini tetapi ramai yang sudah menempah meja seperti kami. Lagi beberapa minit waktu berbuka akan tiba masing-masing terus ke kaunter-kaunter yang menempat kan makanan. Pelbagai menu yang di sediakan oleh pihak hotel memang tidak mengecewakan. Antara menu nya seperti daging masak rendang, ayam kurma, nasi minyak, ikan, udang dan yang terbaik ialah daging kambing yang di pangang dan di potong kecil kecil membangkitkan selera kami. Menu “side dishes” juga banyak seperti pecal, soto, bihun, mee, kuehtiaw, sup, bubur, kuih-kuih tradisional dan pelbagai lagi. Ais kacang juga ada disediakan.

 

Kenyang? sangat-sangat!!…itu jawapan yang akan keluar di setiap kami bila selesai mengadap kesemua juadah yang disediakan. Syukur alhamdulillah pada Allah kerana memberi kami rezeki yang melimpah ruah. Moga ikatan silaturahim yang erat ini berkekalan hingga akhirnya. amin!!!

 

IMG_6441 IMG_6397 IMG_6407 IMG_6411 IMG_6412 IMG_6415 IMG_6416 IMG_6417 IMG_6419 IMG_6420 IMG_6427              IMG_6434

 

 

 

KLIK ALBUM GAMBAR UNTUK ALBUM PENUH

 

Post a Comment

Borang

Pendaftaran Ahli

Nama *
Alamat *
Street Address *
Address Line 2
City *
State / Province / Region *
Postal / Zip Code *
Country *
Email
Nombor Tel *

###
-
###
-
####
Keahlian *
Komen atau Pertanyaan
Semua yang diberi diatas adalah yang benar *
 Ya, Benar 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse
Semua tulisan dan gambar di dalam blog ini adalah hak milik sepenuh nya Persatuan Seni Silat Serimau Hitam Perak Cawangan Batu Gajah, jika ingin menerbitkan atau mengambil apa-apa artikel atau tulisan hendak lah melalui Admin. Terima Kasih

Hubungi

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan:

Admin Serimau Hitam K-GAR
email: anakrimau.kgar@gmail.com
no tel: 017-5686687

Saiful
no tel: 013-5992595

Sham
no tel: 013-4658972