twitter rss

Kejohanan Warisan Mahaguru

Maaf…maaf….maaf….(cuba tiru ayat nabil raja lawak)….maaf kerana entri kali ini agak lewat dikeluarkan admin. Harap rakan-rakan tidak bermasam muka kerana admin lewat mengeluarkan berita.

 

Baiklah. 11hb Jun 2011 adanya Kejohanan Silat Mahaguru yang di anjurkan oleh saudara Jak Othman bersama KPerak. Alhamdulillah Serimau Hitam K-Gar juga menyertai pertandingan dan juga pesilat-pesilat yang dipilih khas. Serimau Hitam K-Gar diberi tugas untuk mengiringi setiap perlawanan. Agak teruja kami kerana diberi kepercayaan sebegini rupa dari pihak penganjur. Masa ini la kami ingin memperkenalkan diri kepada mata masyarakat silat.

 

Bangga nya kami tidak hanya mengiringi pesilat lain tapi paling kami bangga kerana dapat mengiringi musik untuk rakan-rakan seperjuangan. Pukulan gendang silat kedah kami dendangkan dengan penuh semangat agar rakan rakan kami yang sedang bersilat juga sama bersemangat.

 

Akan tetapi rezeki tidak memihak kepada kami. Takpalah, anggap lah ia sebagai pembakar semangat untuk berjaya pada tahun depan. Pada kami kejohanan begini yang kami mahukan kerana menerapkan semangat silat itu sendiri. Moga ia dapat membuka mata anak bangsa yang silat itu masih lagi ada dan teguh.

 

IMG_5036IMG_5044

 

IMG_4968 IMG_4986   IMG_5000

 

 

Post a Comment

Borang

Pendaftaran Ahli

Nama *
Alamat *
Street Address *
Address Line 2
City *
State / Province / Region *
Postal / Zip Code *
Country *
Email
Nombor Tel *

###
-
###
-
####
Keahlian *
Komen atau Pertanyaan
Semua yang diberi diatas adalah yang benar *
 Ya, Benar 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse
Semua tulisan dan gambar di dalam blog ini adalah hak milik sepenuh nya Persatuan Seni Silat Serimau Hitam Perak Cawangan Batu Gajah, jika ingin menerbitkan atau mengambil apa-apa artikel atau tulisan hendak lah melalui Admin. Terima Kasih

Hubungi

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan:

Admin Serimau Hitam K-GAR
email: anakrimau.kgar@gmail.com
no tel: 017-5686687

Saiful
no tel: 013-5992595

Sham
no tel: 013-4658972